Cześć, jestem... emm.. tłustą świnią?

Już tu kiedyś byłam, dobrze mi szło. Wszystko jest takie same.. tylko motylki nowe. Ciągle się zastanawiam czy żyją i są szczęśliwe czy choroba je zabrała. Czemu stąd zniknęłam? Przez pojebaną miłość którą straciłam po roku. Potem już nie potrafiłam wrócić. Ale jestem już ponad 8 miesięcy sama a On się zjawia i miesza w moim życiu i znika. Tylko tu będę bezpieczna.
Nie jestem godna na to by być pro Ana, na ten tytuł. Baaaardzo się zapuściłam, mam nadwagę i jest mi wstyd. Nie zdradzę swojej wagi, tamte dziewczyny to przyjęły ale nwm czy wy dacie rade. Tak cholernie mi wstyd, że ważę więcej niż ważyłam, nigdy was nie dogonie, ale... mam plan. Przechodzę na głodówkę, dziś pierwszy dzień, wieczorem zdam relacje. Nie poddam się, nie teraz..

Wiem, że nie jestem taka jak wy, ale chcę być, potrzebuje wsparcia, nie zostawiajcie mnie teraz, już prawie wszyscy mnie zostawili.. wołam o pomoc...

Mój pierwsze cel to utrata 8 kilo, nie będzie trudno ;)

Komentarze

  1. Słonko, nie nazywaj się tak, proszę! Po za tym, jesteś pewna, że chcesz do tego wracać? To nie jest bezpieczna droga i mam nadzieję, że masz tego świadomość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarbie, tutaj zawsze możesz liczyć na pomoc nowych motylków. Dbaj o siebie, zacznij stopniowo zmniejszać bilanse. Głodówka to rzucanie się n głęboką wode, ale jesli tak wolisz, to dobrze, ja tylko doradzam. Już wygrałaś, ponieważ ponownie zaczęłaś. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Kochana. Głodówka jednodniowa na odciążenie organizmu? To spoko.
    Ale chcesz być na bardzo niskich bilansach czy chcesz powoli schodzić? Rozumiem, że chcesz schudnąć szybko, ale tak się nie da na dłuższą metę. Kiedyś będzie trzeba jeść normalnie. Bo wpaść w anoreksję przecież nie chcesz, prawda?
    Nie masz się czego wstydzić. Możesz spokojnie napisać swoją wagę, wzrost oraz wymiary. Niedługo przecież je zmienisz :).
    Trzymaj się i powodzenia! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczy się duch i to jak się czujesz! Nie mów takich bzdetów, że nie jesteś godna kimś być! My tu jesteśmy i będziemy wspierać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

♡3 #SPADEK WAGI! #MAŁO KALORYCZNE PIWO #spotkanie z byłym

♡2 #Wieloryb #Dramaty i histerie